Serviceaftale
Denne Serviceaftale er en tilføjelse til Magicweb abonnement Servicevilkår, tilgængelig på
https://Magicweb.com/terms-and-conditions
mellem dig ("Kunden") og Magicweb. udtryk anvendt i denne Serviceaftale, som ikke er defineret heri, har de betydninger, der er givet dem i aftalen.
Målrettet Tilgængelighed
Magicweb vil bruge kommercielt rimelig indsats for hver tjeneste, der er tilgængelig med en oppetid på 99,85% af hver kalendermåned ("Målrettet Tilgængelighed").
Undtagelser.
Service aftale gælder ikke for fejl: (i) forårsaget af faktorer uden for Magicwebs rimelige kontrol; (ii) som skyldes Kundens software eller hardware eller tredjeparts software eller hardware eller begge dele; (iii) som skyldes misbrug eller anden adfærd, der overtræder aftalen; eller (iv) tjenester, der er begrænset af kvoter.
Planlagt vedligeholdelse.
"Planlagt vedligeholdelse" betyder Magicwebs planlagte rutinemæssige vedligeholdelse af Tjenesterne, som Magicweb meddeler Kunden mindst fireogtyve (24) timer i forvejen. Planlagt vedligeholdelse vil ikke overstige fire (4) timer pr. Måned.
Afhjælpning for manglende opfyldelse af Målrettet Tilgængelighed
Hvis der er en verificeret fejl i en tjeneste for at opfylde Målrettet Tilgængelighed i to (2) på hinanden følgende måneder, kan Kunden opsige den gældende tegningsperiode ved at sende skriftlig opsigelsesvarsel inden for fjorten (14) dage efter udgangen af anden måned, i hvilket tilfælde refunderer Magicweb Kundens gebyrer, som Kunden har forudbetalt for brug af en sådan tjeneste for den opsagte del af den gældende tegningsperiode. Denne opsigelses- og refusionsret er Kundens eneste og eksklusive retsmiddel og Magicwebs ene og
eksklusive ansvar for Magicwebs manglende opfyldelse af Målrettet Tilgængelighed
Last update: June 30 2019